نمایندگی نوشابه پروبیوتیک
نمایندگی نوشابه پروبیوتیک و 4 فاکتور قدرتمند رقابتی برای نمایندگان

در این مقاله سعی داریم به مقوله ی نمایندگی نوشابه پروبیوتیک توکا از منظر بازار کسب و کار و قدرت رقابت با نوشیدنی های مشابه بپردازیم.

برای آشنایی با نوشابه پروبیوتیک می توانید به این مقاله مراجعه کنید. 

و برای اینکه ببینید شرایط مورد نیاز برای دریافت نمایندگی توکا چیست به این مقاله مراجعه کنید.

برای اینکه نمایندگی کالایی را انتخاب کنیم، نیاز به یک سری دانسته ها درباره ی محصول و تجزیه و تحلیل از بازار هدف داریم. تا با این تحلیل ها به نتیجه برسیم که فروش حاصل از این محصول برایمان سودده است یا خیر؟ در ادامه ما از منظر نمایندگی نوشابه پروبیوتیک به این دو مقوله می پردازیم.

 

4 مزیت اصلی محصول نوشابه پروبیوتیک

بر اساس تحقیقاتی که طی سال های اخیر صورت گرفت، مصرف نوشابه خطراتی را به همراه دارد. از طرفی دیگر تبلیغات فراوانی که برای جلوگیری از مصرف این نوشیدنی شکل گرفت تاثیری بر کاهش تقاضا نداشت.

از این رو تصمیم گرفتیم با اضافه کردن ترکیبات پروبیوتیک به این نوشیدنی گازدار، مضرات آن را کاهش داده و به یک نوشیدنی فراسودمند با خواص پیشگیری از بیماری ها تبدیل کنیم. اشخاصی که می خواهند نمایندگی نوشابه پروبیوتیک را اخذ نمایند، روی این 4 مزیت می توانند تمرکز کنند.

ترکیبات پروبیوتیک

متخصصان ایرانی با فن آوری افزودن ترکیبات پروبیوتیک به نوشابه، توانستند نوشابه فراسودمند پروبیوتیک را تولید کنند. نوشابه پروبیوتیک حاوی ترکیبات زنده ای است که تاثیر گسترده ای بر سلامت انسان دارد.

این ترکیبات زنده، شامل باکتری های مفید روده ای است که باعث تقویت دستگاه گوارش، سیستم ایمنی، پیشگیری و درمان بیماری ها از جمله انواع اسهال و بیماری های عفونی، بیماری های قلبی، سرطان ها و.. می شود. اگر می خواهید کاملتر با فواید نوشابه پروبیوتیک آشنا شوید به مقاله زیر مراجعه کنید.
خواص نوشابه پروبیوتیک

طعم اصیل

توکا علاوه برا این که با افزودن میکروارگانیسم های پروبیوتیک یک نوشیدنی فراسودمند تولید کرده به فکر کاهش ضررهای آن هم بوده و از استویا به عنوان شیرین کننده استفاده کرده است.

علاوه بر اینکه با استفاده از عصاره استویا 20 درصد قند آن کاهش یافته، سعی شده در طعم محصول نیز تغییری ایجاد نشود و همان طعم اصیل خود را که با ذائقه ی ایرانی سازگار است حفظ کرده است.

30 درصد پوکی استخوان کمتر

نوشابه به علت گازدار بودن دارای ترکیب کربنات است که باعث پوکی استخوان می شود. نوشابه های گازدار تا 50 درصد پوکی استخوان بوجود می آورد و یکی از خطرات جدی نوشیدنی های گازدار نیز همین مورد است.

در نوشابه ی عملگرای توکا بر اساس تحقیقات متخصصان اثبات شده، به دلیل وجود ترکیبات پروبیوتیک در این نوشیدنی تا 30 درصد بروز پوکی استخوان کاهش می یابد و ابتلا به پوکی استخوان در نوشابه پروبیوتیک از 50 درصد به 20 درصد رسیده است.

بهبود گوارش

همانطور که می دانید نوشیدنی های گازدار همچنین باعث سوء هاضمه و مشکلات گوارشی می شوند.

وجود باکتری های مفید روده در ترکیبات نوشابه توکا باعث تقویت دستگاه گوارش و کمک به هضم غذا و برطرف کردن مشکلات گوارشی می شود. و از این زاویه نیز از مضرات نوشابه می کاهد.

 

نمایندگی نوشابه پروبیوتیک و آشنایی با بازار هدف

یک متخصص استراتژی کسب و کار می‌گوید «توانایی یادگیری سریع‌تر از رقبا می‌تواند تنها مزیت رقابتی شما برای بقا در بازار باشد.» بازارها و سلیقه ی مشتریان مدام در حال تغییر است و اگر شما بخواهید به همان روال یکدست قبل و محصولات قدیمی اکتفا کنید. زمان زیادی طول نمی کشد آنها که سریع تر به تغییر صحیح دست زده اند از شما پیشی می گیرند. بنابراین پیشرو بودن کلید برد شماست.

دریافت نمایندگی نوشابه پروبیوتیک، اخذ نمایندگی یک محصول ویژه است که نیاز به توجه خاص شما دارد.

مایر و گوین برگ می گویند: فروشنده موفق دو خصلت دارد، احساس همدردی و خودجوشی. خودتان را جای مشتری بگذارید و نیاز او را درک کنید. او به چه چیزی نیاز دارد که در بازار موجود نیست؟ سلیقه و اندیشه او چه تغییراتی کرده که بازار امروز جوابگوی آن نمی تواند باشد.

امروزه نوشابه در بازار ایران متقاضیان زیادی دارد. همانطور که می دانید بر اساس آمار سرانه مصرف نوشابه در ایران 4 برابر مصرف جهانی است. بنابراین شما با یک طیف گسترده ی تقاضا رو به رو هستید. و این یک طرف ماجراست.

در ایالات متحده در سال 2008 نوشیدنی های فراسودمند 48.9 درصد از فروش نوشیدنی های غیرالکلی را به خود اختصاص داده و مصرف نوشیدنی های گازدار 50,4 درصد کاهش پیدا کرده است. این آمار نشان می دهد با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی راحت مردم به دانش و افزایش اطلاعات، آنها به نوشیدنی های فراسودمند و سالم تر علاقه مند شده اند. در ایران نیز در سال های اخیر تقاضا برای فرآورده های فراسودمند و سالم افزایش یافته است.

با این حساب، و با در نظر گرفتن ذائقه و رفتار مشتری ایرانی به جای منع کردن او از مصرف نوشابه که تاثیری در کاهش مصرف آن تاکنون نداشته است. بهتر است، با جایگزین کردن یک محصول کم ضرر و سلامت بخش علاقه ی او را به مصرف این نوشیدنی عملگرا بر انگیخت.

 

نمایندگی نوشابه پروبیوتیک و بررسی رقبا

برای دریافت نمایندگی نوشابه پروبیوتیک به تحلیل های دیگری نیز نیاز دارید. تحلیل رقبایی که در این حوزه مشغول فعالیتند راه های جدیدی برای شما باز می کند. صنعت نوشابه بازار گسترده ای را دارد. اما این بازار گسترده برای فعالان این حوزه بی خطر نیست.

با تبلیغات وسیعی که هر روزه در رسانه های مختلف صدا و سیما، سایت ها، صفحات مجازی و… بر عدم مصرف این کالا صورت می گیرد، مردم کم کم به سوی نوشیدنی های سالم و کم ضرر تمایل پیدا می کنند. و بازار برای فعالان این بخش دچار رکود می شود.

همچنین شرکت های دارنده ی گواهی نوشابه های خارجی، محصول اصلی برند خود را در ایران روانه بازار نمی کنند. و کیفیت به نسبت پایین تری نسبت به محصول مشابه خارجی خود دارند.

معضل دیگری که در این میان وجود دارد، نوشابه های رژیمی است. مردم برای گریز از خطرات نوشابه مانند قند بالا، چاقی و… به نوشابه های رژیمی پناه آوردند. اما از جهتی طعم نوشیدنی های رژیمی با ذائقه ی مردم ایران سازگار نیست. و از جهت دیگر به علت استفاده از شیرین کننده های مصنوعی خطرات زیادی ازجمله سرطان زا بودن را به دنبال دارد.

بنابراین بهترین راهکار فرار از وضعیت موجود، انتخاب محصولی است که در حوزه ی محصولات سلامت قرار دارد و به مفهوم حقیقی سالم تر است و از طرفی با ذائقه ایرانی سازگار است.

نوشابه پروبیوتیک تولید ملی

نوشابه سلامت بخش پروبیوتیک تولید شده به دست متخصصان ایرانی و یک محصول کاملا بومی است. جوانان ایرانی توانسته اند با تلاش فراوان به فن آوری ساخت نوشابه های پروبیوتیک دست یابند و با استفاده از تکنولوژی باکتری های مفید پروبیوتیک را در محیط این نوشیدنی زنده نگهدارند. نوشابه پروبیوتیک برای اولین بار در دنیا در ایران تولید شده است.

بدلیل اینکه شرکت تولید کننده ی این کالا در ایران است، شما می توانید به راحتی پشتیبانی و آموزش های لازم را دریافت کنید و با شرکت سازنده برای دریافت نمایندگی نوشابه پروبیوتیک به آسانی ارتباط برقرار کنید.

فعال بودن در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ یکی دیگر از مزایای این محصول است. تبلیغات تخصصی و کارشناسی در فضای مجازی مشتریان فراوانی را در این بخش نیز جذب کرده، که این خود به افزایش مشتریان شما نیز خواهد انجامید.

 

اگر شما نیز تمایل به اخذ نمایندگی نوشابه پروبیوتیک توکا و همکار شدن با ما را دارید. می توانید با شماره ی 09184701700 تماس حاصل فرمایید و یا این فرم را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.